Week 5/6 in Indonesië - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu Week 5/6 in Indonesië - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

Week 5/6 in Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 April 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Op dinsdag 8 april zijn we gearriveerd in Ubud, waar we een heerlijke bungalow met zwembad hadden.
Woensdag hebben we wat rondlopen langs de gezellige winkeltjes, het paleis en verschillende tempels. 's avonds heeft Sandra een heerlijke massage gehad.
Op donderdag hebben we het bird & reptile park bezocht, en de chocoladefabriek, die helaas gesloten was.
De volgende dag zijn we met een shuttlebus maar Kuta gegaan. Hier hebben we 3 dagen op het strand doorgebracht. Zaterdagavond zijn we nog opstap geweest en op maandag naar de Tanah Lot tempel.
Afgelopen dinsdag zijn we doorgegaan naar Padangbai, een gezellig vissersdorpje.
Op woensdag hebben we op een wit bounty strand gelegen, en vanaf het strand met een klein bootje terug naar het centrum van Padangbai.
Gisteren zijn we met een fastboat naar Gili Trawangan gereisd, waar we 's avonds met een heerlijke cocktail op het strand naar de zonsondergang hebben gekeken:) Hier gaan we de komende dagen alleen maar relaxen!

Kusjes Marjolein en Sandra