Laatse daagjes Kitsbuhel - Reisverslag uit Kitzbühel, Oostenrijk van Sandra Beers - WaarBenJij.nu Laatse daagjes Kitsbuhel - Reisverslag uit Kitzbühel, Oostenrijk van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

Laatse daagjes Kitsbuhel

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 Juli 2012 | Oostenrijk, Kitzbühel

Nounou..
Gisteren was het een volle dag:

's Ochtends vertrokken we optijd om met de skilift bovenop de berg te komen. Vanaf hier hebbben we een wandelroute gepakt van ongeveer 2 uur. Maar we zouden ook nog van de berg naar het dal lopen, dus in totaal zo'n 6 uur gelopen.
Eenmaal terug in het hostel waren we allevier helemaal gebroken. Maar na het avondeten zijn we toch nog ergens wat gaan drinken.

Later op de avond kwamen er nieuwe mensen op de kamer erbij, waarvan er een 's nachts snurkte, zo hard dat zelfs Kevin in een andere kamer er wakker van werd.

Vandaag was de relax dag voor majo en mij :
zwemmen en naar de sauna !

Vanavond gaan we waarschijnlijk nog ergens wat drinken en dan morgen vertrekken we weer uit Kitzbuhel opweg naar Bamberg in Duitsland.

Auf wiedersehen!

• 21 Juli 2012 - 17:23

Pap:

Hee, hier wordt het weer stilletjes beter, morgen veel zon en geen regen meer.Ik zie dat jullie ook maar 14 graden hebben, fijn he!!Als jullie terugzijn is het hier zomer!!
    Groetjes van ons.