Laatste dag Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Beers - WaarBenJij.nu Laatste dag Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

Laatste dag Barcelona

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 Juli 2012 | Spanje, Barcelona

Even over gisteren.
Dat was de dag dat we naar Salou en Cambrils gingen. Even terug naar de plek waar ik vorig jaar een half jaar stage heb gelopen.
We zijn met de 3-uurs excursie meegeweest, lekker op de boot helemaal niks doen.
Na die drie uur zijn we met de bus naar Salou gegaan, waar ik in de haven nog met Bertie bijgekletst heb.
Voor het avondeten zijn we naar La Sal geweest en toen 's avonds weer met de trein terug naar Barcelona.

Vandaag konden we gelukkig een keer uitslapen. Er stond vandaag niks op de planning, dus zijn we met de metro naar het centrum gegaan en hebben we daar de middag rondgehangen.

Vanavond moeten we rond 7 op het station zijn, om met de nachttrein naar Bologna te reizen.

Barcelona was echt een top stad! En op naar Italiaa !
Besos!

• 15 Juli 2012 - 14:49

Pap:

Goede reis naar Bologna!
    Lijkt ons wel leuk om weer in Cambrils te zijn.
    En zeker als toerist!
    In Nederland word het weer een klein beetje beter, maar het is geen super zomer.
    groetjes van ons.

• 15 Juli 2012 - 17:04