Barcelona dag 2 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Beers - WaarBenJij.nu Barcelona dag 2 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

Barcelona dag 2

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

11 Juli 2012 | Spanje, Barcelona

Buenos dias!
Vandaag was het 'de uitslaapdag'.
Na een lekkere nacht, met kotsgeluiden en god weet wat nog meer, ben ik toch uitgerust wakker geworden.
Na een goed ontbijtje zijn we met de metro richting het strand gegaan en hebben we daar heel de dag gelegen.
Het weer is echt super hier !
Zometeen gaan we eten en dan ergens richting het centrum om wat te drinken. (en ik hoop op een nacht zonder kotsgeluiden etc.)
Doeeegg!

• 11 Juli 2012 - 19:24

Pap:

wat is dat nou, hen je gekotst????ben je ziek???verkoudheidje????Hier heeft het de hele avond geregend, gedonderd en gebliksemd!!!Ik denk dat we in het verkeerde land wonen: maar ja het is nu hier 11.6 graden: dat maakt veel goed, niet dus!groetjes van ons, pap.

• 11 Juli 2012 - 20:55

Kelly:

Hey San, das beter dan hier! (op die kotsgeluiden na dan) Veel plezier nog! Xx

• 12 Juli 2012 - 17:13

Sandra Van Beers:

Lees es goed, andere mensen die kotsen!! Hier is het savonds nog rond de 25 graden, echt top!