laatste week in Indonesië - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu laatste week in Indonesië - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

laatste week in Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 April 2014 | Indonesië, Senggigi

Vrijdag tot en met maandag hebben we vooral doorgebracht op het strand van Gili Trawangan. We hebben ook nog even gesnorkeld en op zaterdag hebben we een fiets gehuurd om het eiland rond te fietsen. Erg leuk om niet alleen het strand, de restaurantjes en de kroegen te zien, maar ook de straatjes waar de bevolking woont.
Gister hebben we de boot naar Bangsal op Lombok genomen om vervolgens met de shuttle bus verder te reizen naar Senggigi. Hier zouden we nog 1 nacht slapen voordat we aan onze terugreis begonnen. In Senggigi hebben we een scooter gehuurd waarmee we de kustlijn naar Mataram hebben verkend en 3 tempels hebben bezocht. Eenmaal terug in Senggigi hebben we nog genoten van een heerlijke massage.
Nu zitten we te ontbijten voordat we beginnen aan de terugreis.

Tot snel allemaal!
Xx Sandra en Marjolein