Week 4/5 in Indonesië - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu Week 4/5 in Indonesië - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

Week 4/5 in Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 April 2014 | Indonesië, Lovina

Zondagmiddag aangekomen in Kampung Tourist in Malang, met een geweldig uitzicht op de vulkanen en de stad. Maandagochtend wat rondlopen en smiddags vertrokken naar het weeshuis in Malang. Hier werden we hartelijk ontvangen door de jongens en meiden, we hebben wat gekletst en hebben we nagels gelakt.
Dinsdag zij we naar de supermarkt geweest om alle ingrediënten voor pannenkoeken te halen en smiddags hebben we met zn allen pannenkoeken gebakken en gegeten. Ook hadden we nog een vriendenboekje gekocht en hier hebben we savonds in geschreven.
Woensdag zijn we naar de Senior Highschool geweest. Savonds hebben we nog gedanst en gezongen, en afscheid genomen van iedereen.
In de nacht van woensdag op donderdag hebben we de Bromo vulkaan bezocht. Helaas hebben we de zonsopkomst niet kunnen zien omdat het mistig was. Wel was het super om met de jeep en op een paard door de krater te rijden. Donderdagavond zijn we vertrokken naar Lovina Beach op Bali.
Na 12 uur rijden kwamen we aan in Lovina Beach, waar we vrijdag op het strand lekker hebben gerelaxed. S avonds hebben we op het strand gedineerd bij zonsondergang met live gitaarmuziek op de achtergrond, helemaal top!
Zaterdag hebben we gesnorkeld op Palau Menjangan (eiland). Geweldig mooie gekleurde vissen en koraal. Ook een schildpad en zeesterren gezien!
Op zondag om 6uur in de ochtend met een bootje de zee op om dolfijnen te zien. Daarna zijn we rondgereden door de omgeving. We hebben 2 boeddhistische tempels, rijstvelden, een hot spring, een waterval en koffie plantage bezocht. Ook zijn we langs 2 meren gereden.
Vandaag lekker op het strand gelegen en wat in de zee gezwommen. Morgenochtend reizen we verder naar Ubud.