Week 3 (4) in Indonesië - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu Week 3 (4) in Indonesië - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Sandra Beers - WaarBenJij.nu

Week 3 (4) in Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 Maart 2014 | Indonesië, Malang

De dag nadat we gesurfd hadden vertrokken we naar Yogjakarta. Hier zijn we naar een batik schilderijententoonstelling geweest, hier hebben we 2 schilderijen van totaal 2,6 miljoen rupiah gekocht.
Zondag zijn we via de Malioboro Streek naar het paleis en naar het waterkasteel geweest. Eenmaal terug in het hotel in het zwembad gesprongen en lekker gegeten met als toetje heerlijke chocolademousse!
De volgende dag zijn we 's ochtends al heel vroeg vertrokken naar de Borobodur en Prambanan (tempels). Dit was echt schitterend!
Dinsdag was onze excursie naar het Dieng Plateau. Hier zijn we bij het 'kleurenmeer', bij de actieve vulkaan Sundoro en naar archeologische opgravingen en tempels geweest.
Woensdag ochtend nog lekker in de zon bij het zwembad gelegen en 's middags met de trein vanuit Yogjakarta naar Solo.

De dag erna zijn we met een scooter door Solo rond gaan rijden.
Als eerste zijn we gestopt bij het paleis van de sultan en naar het karton